2 Aralık 2013 Pazartesi

Hayatın Anlamı Galatasaray...

Çoğu Galatasaraylı'dan farklı düşünmüyorum ben de.Var bir şeyler ama ne?Gerçekten ruh yok diyemiyorum kendi kendime ama açıklayamıyorum da bu durumu.Büyük bir coşkuyla son dakika gollerinin tadından bahseden kişiler gördükçe daha da düşüyorum ruhsal boşluğa.Mayıslar Bizimdir demek istiyor gönül zorlanıyor ama umudunu kaybetmiyor yine de.''Kasımlar sizin MAYISLAR BİZİMDİR!''


Galatasaray için hayatlarını ikinci planda tutanlar.. 14 senelik şampiyonluk hasretinde bile Galatasaray için direnenler.Mahalledeki akranları arasında azınlıkta olsalar da konfor aramadan bugünlere gelinmesini sağlayanlar.Yeni jenerasyon maçlara rahat girebiliyorsa Galatasaray için gece gündüz mücadele verenler.İşte bu beste Galatasaray için her şeye gider yapmış adamların duygusuyla söylendi.Beste de şu:





Çocukluk aşkımsın! 
Sen ilk göz ağrımsın!
Kimseyi, kimseyi sevmedim senin gibi,
Sevdanın uğruna terk ettim herşeyi,
Hayatın anlamı Galatasaray!

Ben yeni sayılanlardanım.İnanın onlar gibi düşünüyorum.Bu beste diyorum,Galatasaray,Galatasaraylılık budur diyorum.İki günde herkesi her şeyi silenlerlerden olmasın benim renktaşlarım diyorum.

Kimimiz için sınav öncesi çalışamama,kimisi için iş yerinden kaçma bahaneleri üretme sebebi... Kimisi için uğruna öldüğü,kız arkadaşını,eşini,sevgilisini ikinci plana itmesinin sebebi.Arma peşimde koşa koşa herkeslere haykırışımızsın sen Galatasaray.Yeter ki sen hep yaşa.

''Galatasaray bir his takımıdır. Renklerine aşık,birbirlerini seven futbolcuların takımıdır. Galatasaray fedakârlıklarla çalışacak futbolcuların takımıdır. Galatasaray şımarıkları,kendini beğenmişleri,yalnız kendini düşünenleri sevmez. Kısacası Galatasaray,bir halatı hep birlikte çekenlerin,hep birlikte üzülüp,hep beraber sevinmeyi bilenlerin takımıdır.'' Böyle söylüyor Baba Gündüz Kılıç.Ne dersiniz tek vücut olmaya,o halatı hep birlikte çekmeye.Unutmayalım ki biz bir aileyiz kenetlendikçe daha da büyüyen.Yöneticisi,futbolcusu,taraftarı,şimdi birlik olup düzlüğe çıkma zamanı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder